sunnuntai 26. helmikuuta 2012

yesterday and today

En ehtiny eilen postaileen, ku olin siel reaktoris ja sen jälkee viel stadis, nii tulin myöhää himaa nii pidettii hauskaa tyttöjen kaa meillä ilman konetta! :D Eilen siis päivä alko sillä, et mun paraskaveri Krista, joka oli ulkomail viikon, ja mul oli hirvee ikävä sitä, tuli aamul meille herättää mut! Maailman ihanin herätys :) ♥ Sitte menin ilemmal sinne reaktorin päätösdiskoo, jossa oli ihan sairaan hauskaa :) Siel oli tosi paljon jengii jota tunsin, ja oli ihana nähä ihmisii :) Mut oon onnellinen et siel oli Andi, ja olin senkaa siel sit koko ajan :) Mul ei oo yhtään kuvii sieltä! :( Mut siis joo, kiitos kaikille jotka oli siel! :) Sitte Krista, Kuosa, Nelli ja Ellu tuli meille yöks. Tänää sit ku heräsin, nii Ellun poikaystävä Samir tuli meille aamusta :) Voitteko uskoo, et Samir imuroi mun huoneen lattian, ja  periaattees koko yläkerrän, ja autto siivoomaa meit :D Mut joo, sit lähettii ulos, Ellu, Nelli ja Kuosa meni jonnekki meiltä, en ees tiiä vieläkää et minne :O Samir meni Kimmolle, mä ja Krista mentii itiksee. Itikses käytii mäkis syömäs happy mealit :D Seuraavaks mentii steissille ja eipä me kummempii tehtykkää. Täs on nyt jotai omituisii kuvia jota otin tänään:
krista toi espanjast mulle ton ison korun :)

mun napakoru , vähän huono kuva mut siis sinä se on ja pysyy, 15.6.11 asti :)

mun järkkäri, kuosa kuvassa mukana :D

rock, joku niin turha kuva :D


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti