torstai 23. helmikuuta 2012

boring.

Moi taas! :) Heräsin tänää jossai 11.30 mais, ja mun selkä oli ihan sairaan kipee, koska Nelli nukku mus kiinni ja Ellu puoliks mun päällä! :D Ok, sillon se ei ollu hauskaa, mut nyt nauran. Sit näin Edenin joskus 13.30 aikaa kalasatamas, myöhästyin kyl jonki verran, koska lähin himast liian myöhää ja metro meni puotilas suoraa nenän eestä! Sit lähettii Edenin kaa suvilahtee päin, reaktoriin! Jeei. Siel oli tosi kivaa, mut lähin jo viiden aikaa himaa ku mun kengät oli ihan märät enkä jaksanu vaa olla siel, en tiiä miks :D Sit olin vaa himas ja seuraavaks Niko soitti et "tuu ulos". Sit menin puotilaa ja olin siel Nikon kaa :) Sit nähtii Nelli, Ellu ja Laura, Niko meni himaa ja nää kolme rottaa tuli meille yöks! Toivon ettei mun selkä tuu olee samas kunnos huomen aamul ku tänään! Good night everybody, postailen huomen lisää! :)










Ei kommentteja:

Lähetä kommentti